Karolína & Petr

"Když jsme v lednu začali plánovat naši svatbu, vůbec jsme neuvažovali o tom, že by nám s její organizací pomáhal někdo jiný než rodina. Jedna z věcí, které nás ale už od začátku děsily, byla, jestli si svatební den vůbec užijeme, když bude potřeba se postarat o 60 lidí. Ze zkušeností ostatních jsme věděli, že pravděpodobně ne a že ani dění nebudeme moc vnímat, protože místo toho budeme většinu dne nervózní, jestli vše proběhne bez problémů.

O možnosti svatebních koordinátorů jsme se dozvěděli ve svatebním salonu Caxa v Olomouci a na začátku jsme moc nevěděli, co od role koordinátora svatby očekávat, protože jsme už měli určitou představu, jak bychom chtěli, aby den probíhal, a tak některým připadlo zbytečné do plánování a příprav zahrnovat cizího člověka. Teď zpětně jsme ale přesvědčení, že využít této možnosti bylo to nejlepší, co jsme mohli udělat pro to, aby si svatební den všichni užili bez zbytečných stresů

Gabča Sedláčková s Jančou Hanzelkovou nám představily spousty možností a skvělých nápadů pro jednotlivé části dne, které jsme spojili s našimi nápady, a začal se rýsovat průběh dne. Kromě řešení programu nám Gabča pomohla sehnat a zařídit spoustu věcí k realizaci programu. Všechny vybrané nápady nakonec samozřejmě slavily úspěch a třeba i pro lidi, co odpoledne cestovali kolem Prachárny, byl zážitek, když viděli, jak se v jednu chvíli zvedla k obloze spousta barevných balonků a letěla pryč.

Přímo ve svatební den se o koordinaci programu a všech hostů starala Gabča se Štefanem, což bylo taky super, protože se vždy mohli rozdělit a jeden pomáhat nám a druhý se starat spolu se svědkyněmi o hosty. Nejen, že všechny hosty byli schopni zorganizovat, když bylo potřeba, ale povedlo se jim úplně všechny nadchnout pro veškerý program – my sami jsme byli překvapení, jak se všichni s nadšením zapojili do her a pořád se ještě baví, když si na to vzpomenou.

Někteří lidé si samozřejmě i nyní po svatbě myslí, že mít koordinátora bylo zbytečné, protože všechno přece bylo v pohodě, a vůbec si neuvědomují, že to bylo právě díky Gabče a Štefanovi, kteří se o všechno postarali. Oproti našemu původnímu očekávání jsme si tak z našeho svatebního dne užili každou minutu, aniž bychom se museli stresovat, a všem, kdo chystají svatbu ve více lidech doporučujeme, ať si od nich taky nechají pomoct.

Gábi a Štefane, moc Vám děkujeme! :)"

Karolína a Petr Aujezdští

Plánování a přípravy svatebního dne: Elegance in detail / Koordinace svatebního dne: Elegance in detail / Místo pro obřad: Zámek Náměšť na Hané / Místo pro hostinu: Best western Hotel Prachárna / Fotografie: Mirek Bednařík / Výzdoba a aranžmá: Svatební centrum Caxa / Květiny a aranžmá: Svatební centrum Caxa / Catering: Best western Hotel Prachárna / Cukrář: bude doplněno / Oddávající: Matrika Náměšť na Hané / Kadeřnice: bude doplněno / Vizáž: bude doplněno / Kapela: L.I.F. Olomouc

Zobrazené fotografie jsou pouze stručnou ukázkou svatebního dne. V případě, že chcete vidět víc, sledujte stránky Svatby do detailu na Facebooku.

  • Svatební účes

  • Otec nevěsty

  • Svatební obřad na Zámku v Náměšti na Hané

  • Společný úkol novomanželů

  • Báseň pro novomanžele

  • Svatební holoubci

  • Svatební špalír Karolíny a Petra

  • Svatební výzdoba v hotelu Prachárna

  • Svatební dort s motýlky

  • Přípitek na svabě

  • Děravá lžíce

  • První tance novomanželů

  • Novomanželé píší pohlednici

  • Svatební balónky

  • Botový kvíz

↑ nahoru